vrijdag 26 november 2010

een blinde scrap

aan de hand van een uitleg kan je een lootje scrappen
maar dat viel nog niet mee
de uitleg


- achtergrondvel licht bewerkt (van zichzelf)
- plaats 1 brede en 2 smale strookjes papier in linker hoek. De strookjes steken buiten het 30x30 vel (kan er ook niets aan doen, zou het zelf niet doen, maar ja moet beschrijven wat ik zie)
- versier deze strookjes met iets fleurigs
- veel stroken papier met journaling in het midden
- titel rechts (versierd met iets fleurigs)
- 2 foto's schuin geplakt t.o.v. elkaar (vind ik eigenlijk niet mooi, dus zou lekker afwijken....)
- borduur een rand om de foto's heen
- aan onderzijde foto's 3 stroken dessinpapier waarvan 1 met een geschulpte rand, licht versierd met iets fleurigs aan 1 kant
- onder stroken ook nog een fleurig versiersel met klein tekststrookje in hoek.

mijn uitwerking

5 opmerkingen:

Miranda zei

Hij is erg mooi/leuk Maaike.
Wat een gave foto's.
De lol straalt er gewoon vanaf.

Miranda zei

hahaha daar is ik weer maar ben nu met de trein, tuut tuut tuut

marjan zei

Wat een mooitje is dit geworden,zo lekker vrolijk !
Ik vond dit zo leuk om te doen,alleen een beschrijving en dan maar scrappen:):):)
Ik heb die van het SA ook alweer gemaakt;)

Monique zei

Ik vond die van jou het meest lijken Maaike.
Heel knap gedaan.
De volgende heb ik ook alweer klaar, maar pffft die is moeilijk.
Jouw lootje vind ik lekker vrolijk en leuke foto's.
Fijne zondag

miriam zei

Hij is wel mooi geworden.

vind je tekst er wel leuk bij

gr miriam