donderdag 13 januari 2011

2 artjournalpagina's

2 dingen die deze week in mijn gedachten zitten


9 opmerkingen:

Miranda zei

Gaaf maaike.
En wat geweldig zeg, mt 46 SUPER !!!
Daar mag je zeker heel erg trots op zijn.
Toppie meid.
Blijf lekker genieten van de complimentjes die je krijgt, je hebt ze dubbel en dwars verdient.
groetjes Miranda

Margot zei

wauw! je hebt weer een reden om nieuwe kleren te kopen!

Angélique zei

Wat wow!! En wat een overwinning zeg, super!

simone zei

je mams heeft wel gelijk hoor, ik heb dat ook vaak te horen gekregen.
moet je je eigen rommel maar opruimen dan weet je waar het ligt.
succes bij mij heeft het best lang geduurt en nu kan ik niet eens meer tegen rommel.
hey maar maatje 46 wowie daar mag je niet trots op zijn dat moet gewoon. en geniet met volle teugen van alle complimentjes die je krijgt, je hebt het inderdaad heel erg verdient

groetjes Simone

Peggy zei

Van harte proficiat Maaike!
Dat is al een super prestatie !!
Nog veel succes

Peggy * Mollemieke *

Petra zei

Als eerst gefeliciteerd! Ik vind dat echt heel knap... Afvallen is zo ontzettend moeilijk!!!!!! Leuk trouwens zo'n artjournal! Je valentijnskaartje is ook erg mooi geworden,

Groetjes van Petra.

bmartes zei

Nou Maaike ook van mij: grote complimenten. Die heb je zeker dubbel en dwars verdiend. Ik weet hoe moeilijk het is en worstel met hezelfde probleem....
Leu kom het te scrappen/'arten'
Liefs,
Arja

Lida zei

Maaike wat knap van jou om
zoveel af te vallen
dat is niet gek nu maatje 46
super goed!!!

groetjes Lida

miriam zei

Wat goed zeg van je vindt het heel knap

Ik was toen ook 42 kilo afgevallen (inmiddels wel weer wat aangekomen)

Toevallig was ik vanmiddag foto's aan het zoeken voor een mini album en kwam een foto tegen voor mijn operatie.Moest toch wel even kijken en slikken .

gr miriam