maandag 21 januari 2008

dag 1 & 2

ik ben even aan het zoeken geweest om dit blog weer te gebruiken en denk dat ik het heb gevonden


er is en uitdaging om elke dag vast te leggen okee ik moet er 21 in halen maar dat moet lukken LOL.



dag 1



"A day without laughter is a day wasted" - Charles Chaplain





oud en nieuw bij ons thuis gevierd met vrienden gewoon gezellig!!

dag 2

"I´m gonna make a change,
once in my life
It´s gonna feel real good
Gonna make a difference
Gonna make it right
I'm starting with the man in the mirror"
Micheal Jackson


heb me voorgenomen dit jaar goed voor mezelf te zorgen; 2007 was duidelijk niet mijn jaar maar achteraf heb ik dingen me wel gewoon laten gebeuren en ik wil dat veranderen. Nu heb ik niet de illusie dat Rome en Keulen op 1 dag zijn gebouwd (lijken mij 2 mooie steden LOL) en ik zal vooral op een nieuwe manier moeten leren denken. Maar er valt zoveel meer uit te halen denk ikdus laat ik positief zijn en er voor gaan da's voor mensen in mijn omgeving vast ook veel leuker!

see you soon!

1 opmerking:

Jolanda zei

Leuk dat je ook meedoet met deze challenge. Ik miste je inderdaad al bij HSMS.