zondag 27 januari 2008

dag 8 & 9

“The best color in the whole world, is the one that looks good, on you!”
Coco Chanel
kleur; ik heb er wel wat mee. Het geeft nl precies aan wat mijn stemming is hoe lichter de kleuren, hoe lichter de stemming!
maar ook in mijn scrapwerk zie je precies hoe ik me voel; hoe meer zwart hoe drukker en somberder in mijn hoofd. Dit weekend gebruikt om ruimte en licht te scheppen. Mijn kamer opgeruimd en uitgemest, troep weggegooid HEERLIJK (en da's bijzonder voor een hamster)
en nu maar weer kijken voor hoelang het duurt :-P



Take time every day to do something ridiculous.
Philipa Walker

eigenlijk heb ik hier zo'n hekel aan dat bewust jhe tong voor een foto uitsteken maar ja het schijnt een grote hit te zijn:-) dus ach laat mij ook een X hehe




Geen opmerkingen: