woensdag 23 januari 2008

dag 4 & 5

"Normal day, let me be aware of the treasure you are"
Mary Jean Irion

gewoon even een lekker knuffie met mijn kattebeessies.




Als ik in mijn kamer zit dan liggen ze heel vaak op de andere stoel en dan tegen elkaaraan; het is zo schattig!



"I am beautiful no matter what they say"
Christine Aguilera



ik geloofde nooit zo als mensen tegen me zeiden dat ik een leuk koppie had of andere lieve complimentjes en als ik het goed bekijk is het net of ik tussen 20 en 30 er niet geweest ben want daar zijn maar sporadische momenten van vastgelegd. Maar sinds ik scrap is de voorliefde voor fotos alleen maar toegenomen. En Francien heeft mij ook geleerd mijzelf op de gevoelige plaat te laten vastleggen enjezelf te waarderen. en laat dit nou weer lekker aansluiten op mijn doelstelling voor dit jaar :-)

ikvind van mezelf ook wel; dat het soms handig is om eerst na te denken want ben soms erg snel met oordelen en stel dat maar weer eens bij! ook bied ik snel iets aan waarvan ik achteraf zeg.....tja waarom zei ik het ook al weer?

Ook vind ik het erg belangrijk want anderen ervan vinden alsof mijn menig niet telt; maar als ik me ergens wel helemaal thuis voel slaat dat weer een beetje door naar de andere kant en wals ik weer over de ander heen; als ik er zo over nadenk is dat best complex! maar over het geheel genomen komt het best allemaal wel goed met mij:-)


2 opmerkingen:

Jolanda zei

Ik zet je ook even bij mijn linken als je het goed vindt.

eliane zei

jij bent goed zoals je bent !!!!!
Vaak denk je aan de negatieve dingen over jezelf maar vergeet vooral niet dat er heel veel goeds in je zit, daarom jij bent goed zoals je bent..

liefs !