maandag 3 maart 2008

dag 45


"Love Story"

Hey its Valentines Day! Journal about your love story , past , present, future!

tja als je iets achter loopt...Mijn lovestory; hij begint in het geheel niet romantisch. Tim en ik kende elkaar uit de supermarkt en vond hem superirritant maar langzaamaan heel stiekem ben ik em toch leuk gaan vinden. In september was er een weekend weg voor alle jongeren uit het dorp en mijn zus heeft mij gebracht anders had ik nooit gedurfd. Laat er in de bus nou nog net 1 plekje vrij zijn...... jaja. Ik heb me die avond heel veel moed ingedronken met safari-jus en uiteindelijk is er heftig gezoend en vanaf toen was het "aan" De relatie heeft uiteraard wat ups en downs meegemaakt. maar eerlijk is eerlijk het wordt steeds leuker!en in september zijn we 15 jaar samen dus ga maar eens stiekem een weekendje weg regelen.. sssst!


Geen opmerkingen: