donderdag 13 maart 2008

dag 56


"Today you are You, that is truer than true. There is no one alive who is youer than you"

Dr Seuss

Ik ben wel blij dat ieder mens uniek is, ik bedoel stel je eens voor zeg 2 dezelfde T's ik moet er niet aan denken :-P

Maar jezelf zijn da's ook moeilijk vind ik , het lijkt zo simpel maar ondertussen...Nieuwe mensen leren kennen vind ik bijna een drama en dat zal meer komen omdat ik er bij voorbaat vanuit ga dat mensen alleen maar naar de buitenkant kijkenen niet op mijn inhoud letten en ik heb gewoon veel tijd nodig ommezelf te laten gaan en scherp van tong te durven zijn , kijk ik vind een heleboel en om dat allemaal te zeggen EN te verdedigen..... maar uiteindelijk, als het dan ook zover is dat ik helemaal Maaike ben nou berg je dan maar :-)

Geen opmerkingen: