maandag 31 maart 2008

dag 74


"The highlight of my childhood was making my brother laugh so hard that food came out his nose."

Garrison Keillor

What makes you laugh so hard? What are some of your fondest childhood memories? Journal these memories

Lachen is iets wat ik goed kan! Om Tim bv als hij schaterend iets zit te kijken; je hoeft niet mee te kijken maar naar hem kijken laat je al smakelijk lachen. Ouderwets giechelen kan ik ook wel met een aantal vrienden, ik ben nl erg van de grapjes met taal(platte humor is aan mij niet zo erg besteed).Van hewt geschater van kleine kindjes moet ik ook lachen, ze kunnen er nog helemaal in opgaan!

Vroeger had ik thuis met mijn zusjes best wel veel plezier maar in mijn herinnering waren we wel al wat groter. Ik denk dat op jonge leeftijd het leeftijdsverschil nog heel duidelijk was :-) maar wij hebben wel slap van het lachen over de bank gehangen en dan elkaar aankijken en weer beginnen....

Geen opmerkingen: