woensdag 29 december 2010

DD 27.28&29

10 opmerkingen:

Wendy zei

Wat een leuke pagina's voor je DD leuk om een maand lang te kijken en te lezen wat iedereen zoals meemaakt

Groetjes Wendy

simone zei

ik hoop dat de hoofdpijn gezat is, hihi net wat wendy al zei het is leuk om te lezen en zien wat iemand zo in december allemaal meemaakt en doet.
fijne jaarwisseling, groetjes Simone

Lenet zei

En dan ben je al bijna weer klaar . leuk zo'n overzicht, misschien dat ik het volgend jaar toch ook maar ga doen.
Alvast een goed nieuwjaar.

Cora Hoekstra zei

Je had je jurk aan met de kerst...
Heerlijk om zo ongegeneerd een kijkje in je prive leven te nemen, ik kan er niks mee en doe er ook niks mee maar het is zo leuk om te lezen.

Een hele fijne en veilige jaarwisseling Maaike en geniet van elkaar

Astrid zei

Wow zo ben zo goed bij elke keer. Het wortd een heel leuk document zo! :) Prettige jaarswisseling!

Henriƫtte zei

Dat ziet er goed uit en je heb het zo goed bijgewerkt, je bent al bijna klaar. Leuk om het over een tijdje weer eens door te lezen.

Monique zei

Leuk weer, jij houdt het ook goed bij, dat is denk ik ook wel het leukste.
Een fijne jaarwisseling en een goed 2011!

Scrappiness zei

Heel erg leuk je DD! Echt een dagboek zo maar dan met foto´s. Mooie pagina´s heb je gemaakt en het is vooral over een jaar of 10 een geweldige herinnering denk ik. Dan weet je echt niet meer wat je in december 2010 allemaal deed :) :)

sam zei

wat een leuke paginas weer! alvast de beste wensen voor 2011!

sylvana zei

geweldige lo heb je gemaakt.