donderdag 2 december 2010

december daily 2

8 opmerkingen:

Petra zei

Wat is hij weer leuk Maaike, ik kom geloof ik elke dag wel even bij je kijken hoor!
groetjes Petra

Monique zei

Leuk gedaan Maaike, als ik het goed zie heb je de tekst gelijk om de foto geprint? leuk idee!

Margot zei

goed bezig maaike, ik loop nu al twee dagen achter ;)

Astrid zei

Hij jij gaat goed met de DD, ik loop ook al 2 dagen achter ;) Hoop het vanavond goed te maken. Leuk die tekst op de foto!!

miriam zei

Leuk gedaan zo met de tekst op de foto geprint Mooie foto ook

gr miriam

Lischa zei

Leuk zeg wat heb je een mooi handschrift

groetjes jolanda

Rieni zei

mooi geworden, ik ben gister aan de gang geweest en ben nu bijna bij :)

Angélique zei

Wat een leuke decemberdaily ben je aan het maken! Erg gaaf!
Ben er zelf ook met eentje bezig.