zondag 5 december 2010

DD 3+4 en Pr12 nov.





12 opmerkingen:

Femke scrapt zei

super maaik!
Je bent lekker produktief geweest!
En inderdaad een erg leuke foto van jou en tim!

Angélique zei

Leuke pagina's heb je weer gemaakt! :)

Karin zei

Zeker een leuke foto van jou en je kanjer. Je DD ziet er ook leuk uit. Ben benieuwd straks eind december!
Groetjes, Karin

Marjolein zei

Leuk leuk leuk!!! Super foto van jou en Tim :)
Je bent netjes bij :)
Ik hoop vandaag alles op de foto te zetten en te uploaden :)

Liefs,
Marjolein

Lida zei

Wat ziet alles geweldig
er uit heel erg mooi

groetjes Lida

miriam zei

Toch wel leuk om zo per dag alles bij te houden . Mooie foto van jullie 2 samen.

gr miriam

Petra zei

mooie pagina's weer !

groetjes Petra

Miranda zei

Leuke foto van jullie saampjes.
Je DD wordt erg leuk zo.
Ik wil er ook aan beginnen deze week.

Monique zei

Jij gaat ook goed met je DD. leuke foto van jou en je liefste.
En je overzicht per maand is ook weer toppie. Ik hoop dat ook vol te houden voor volgend jaar, maar daar moet je me maar even een beetje mee helpen :-)

Suzanne zei

Hoi Maaike, Wat een leuke lo's heb je gemaakt. Die van november vind ik erg leuk met die foto's zo naast elkaar!
En je teksten, zelfgeschreven, echt mooi!

liefs Suzanne

bmartes zei

Heej Maaike, wat leuk dat je een December Daily ben begonnen. Ik neem het me elk jaar voor, maar ben weer niet begonnen ;-) Die foto van jou met je man in de sneeuw is ook erg leuk! En natuurlijk is je lootje van november ook weer erg mooi geworden!
Groetjes,
Arja

Monique zei

Leuk zeg allemaal! ik vind je novemberspread erg gaaf! toch veel foto's en toch niet druk!