maandag 11 februari 2008

dag 18


"We all need time to be alone; to think, to dream, to wonder."

Billie Roark

What's on my mind? nou da's van alles!
we gaan vandaag (Jo en ik) op visite bij Ruben. Hij is 8-2-08 geboren en is de stoere vent van Cindy en Richard! We hebben er helemaal zin in maar het brengt het ook bij mijn /onze keuze om niet aan kids te beginnen. De beslissing is goed maar soms heb je wel eens twijfels; ik bedoel een baby, wie kan dat weerstaan? maar goed ze worden groot en die enorme verantwoordelijkheiden nog een heleboel dingen geven mij heel dringend et gevoel om het niet te doen.

Bovendien is mijn leven absoluut niet kidsvrij! Daar is Anouk mijn nichtje en Chiara, mijn suikerkindje, en de kids van Francien die mij een enorm goed gevoel geven en het blijkbaar echt leuk vinden als ik kom :-) en mijn 3 katten om mijn dagelijkse knuffels op los te laten.dus vooral nu alle voordelen en ik kan het niet echt overzien hoe het zal zijn als ik oud ben maar ja ik denk ook wel dat je geen garanties krijgt bij kinderen er kan altijd iets gebeuren waardoor het misschien niet zo zal zijn als je gehoopt had.

maar voor nu op naar een half uurtje babysnuffelen!

Geen opmerkingen: