woensdag 20 februari 2008

dag 30



"Everybody needs a hug.
It changes your metabolism."

Leo Buscaglia

tja ik ben niet zo lijfelijk ingesteld, alhoewel....met kleine wezens als katten en kids tot een jaar of 6....maar zomaar veel zoenen als je binnenkomt en wel 3!! en mensen die graag aan je zitten als ze praten brrrr(!)was ook wel een reden om niet in de verstandelijk beperkten-zorg te gaan werken, al die lieve mensen met syndroom van down hebben ook de neiging om aan je te zitten en ik hou nou eenmaal van mijn space. Maar heb ik besloten dat je in mijn space mag dan hou ik wel van een stevige knuffelen niet van klefheid en plakkerig :-)

Ik mis mijn Balou nog best wel eens want die kon lekker knuffelen en dan knorren in je oor en "bijten" als je het niet goed deed :-)

Geen opmerkingen: