vrijdag 15 februari 2008

dag 22


"There's no place like home"

Wizard of Oz

ik ben heel blij met mijn/ons huisje. Het is een leuk appartement wat in de lengte is gebouwd. Het zijn 2 megahuizen die opgedeeld zijn in een aantal optrekjes. Wij huren een benedenappartement met een tuin. we hebben een grote huiskamer met een keuken erin en veel grote ramen.Dekeuken hebben we zelf half agesloten door een bar in te bouwen zodat er ook wat meer aanrechtruimte is ontstaan.dan heb je het halletje wat eindigt in de gang die alle andere ruimten met elkaar verbindt. Naast de huiskamer kom je via de gang eerst rechts bij de wc en daarna bij de voorraadkast. Dan heb je re de meterkast en links mijn scrapkamer. dan loop je verder met re de boekenkast en links een mega-badkamer en achteraan zit de slaapkamer die errug groot is. Mijn huis staat in de Haarlemmermeer ongeveer op de polderbaan :-)maar eigenlijk hebben wij geen last van het vliegverkeer.
Mijn huis is een veilige haven waar ik altijd mezelf kan terugtrekken en helemaal mezelf kan zijn.Ik kan het soms ook maar moeilijk te waarderen vinden als mensen onverwacht langskomen.Mijn scrapkamer is ook wel zo'n beetje mijn fijnste plek waar ik echt heel veel tijd doorbreng; de computer staat daar ook en mijn radio/cdspeler dus wat wil je nog meer :-P
wij wonen hier nu van de zomer 5 jaar en algelopen jaar hebben we de huiskamer aan gepakten de wc en voor dit jaar staat mijn scrapkamer op de lijst; een verfje en een tafel waardoor je met zijn 3 in mijn kamer kan toeven dan mijn 2 buros eruit en een nieuw plekje voor de computer zoeken en kan daar nu al helemaal over nadenken wat het moet worden!

1 opmerking:

Andrea zei

Ben even in gedachten met je mee gelopen door je huis ;-)
En leuk is dat het, om dingen voor je scrapkamer te bedenken? Ik scrap de laatste week staand, dus ik zit nou te denken aan een hogere tafel enzo.