maandag 18 februari 2008

dag 27

You've got to ask yourself one question: 'Do I feel lucky?' Well, do ya, punk?"

Dirty Harry

Yes I feel lucky, tenminste meestal....dit jaar gaat het emotioneel erg goed met me ondanks dat er veel spanningen op de werkvloer zijn. Maar ongeveer om het jaar is mijn emotionele balans ver te zoeken.Zo gauw de blaadjes vallen krijg ik het moeilijk. Ik heb begrepen dat het familiair is maar goed ik zit ermee! maar met de jaren groeit de ervaring en weet ik of mensen om mij heen dat de rem erop moet en even alleen het hoognodige gedaan moet worden en voor de rest naar buitenen bewegen maar hemeltje lief; da's gek genoeg nou altijd het laatste waar ik zin in heb. ook weet ik dat ik gewoon de 3 RRen in acht moet nemen daar vaar ik wel bij en als ik happy ben worden andere daar ook vast happy van :-)

Ik besef steeds meer dat geluk in hele kleine dingen zit endat samen delen in geluk toch ongeveer wel het toppunt is.Vanmorgen wat lentegevoel op de foto gezet en daar word ik zoooo blij van:-)






"

1 opmerking:

Marinka zei

hmmm... mooie foto's, maar de tekst is wat aan de kleine kant?!?