maandag 18 februari 2008

dag 28


"Here's looking at you, kid."

Casablanca

Who are you ?

Tja wie ben ik? Maaike, geboren als Maria Johanna Petronella.Al bijna 15 jaar de vriendin van Tim. Dochter van Nel en Andre, zus van Marieke en Femke. Schoonzus van Henk,tante van Anouk, suikertante van Chiara en misschien ook nog wel van andere kindjes. Vriendin van Jo, Cindy, Francien,Marinka, Tanja, Andrea, Jojo en nog een aantal andere die ik hier niet allemaal kan opnoemen omdat het er te veel zijn :-)
Werknemer bij Amsterdam Thuiszorg,scrapper, regelneef. Zou ik nog iets vergeten zijn? :-)

2 opmerkingen:

Marinka zei

eeeehhh... wat dacht je van ontzettend lieve, prachtige, attente en sociaal betrokken vrouw?!?

Je bent een schat Maaike... mooie gelegenheid om dat eens even hardop te mogen zeggen!

liefs Marinka

Andrea zei

Nou, ik had dus exact dezelfde reactie als Marinka in mijn hoofd! En omdat ik weet dat het lastig van jezelf te zeggen is doe ik het ook nog naar een keer!!
knuf! Andrea