woensdag 13 februari 2008

dag 21




"Food is an important part of a balanced diet. "

Fran Lebowitz
eten en dieet; wat een teer punt! Hoe makkelijk ik stoppen met roken vond, zo moeilijk vind ik het om dieet te houden; op zich gaat het niet slechtben dit jaar alweer 3 kilo kwijt maar vind het moeilijk om met spanning om te gaan.Ik ga enorm lopen zoeken en vind ook altijd wel iets en je zou zeggen dat als je het niet haalt , het ook niet gegeten kan worden maar zo simpel lijkt het voor mij niet te liggen :-( En soms zou ik willen dat ik niet zoveel lekker vind want dan zeg je gewoon dat lust ik niet :-)en eten heeft ook een enorme sociale functie voor mij en daar lijk ik maar moeilijk van los te komen.
dus Dit jaar heb ik gekozen voor een nieuwe aanpak en in vergelijk met 2007 scheelt het me dan ook bijna 9 kilo dus eigenlijk alle reden om trots te zijn en genieten maar heel bewust, en dat geldt ook voor keuzes maken. (eens komt het goed!)
vanavond deze garnalen gegeten en dat was errug lekker...

Geen opmerkingen: